جهان اینجا

با جهان اینجا دنیا را با دید تازه تری ببینید، و راجع به همه چیز اطلاعات کسب کنید.

جهان اینجا

با جهان اینجا دنیا را با دید تازه تری ببینید، و راجع به همه چیز اطلاعات کسب کنید.

طول درمان ارتودنسی دندان و همه چیز درمورد آن

مقالات زیادی در این زمینه تا کنون نوشته شده است، قصد ما نیز از نوشتن این مقاله این است که شما بدانید اگر به سراغ ارتودنسی بروید چقدر طول خواهد کشید تا این روش درمانی دندان هایی مرتب و تمیز به شما هدیه دهد.

این درمان چقدر طول خواهد کشید؟

ارتودنسی چیزی نیست که در یک اندازه قرار بگیرد و متناسب با انواع دندان ها باشد. ارتودنسی انواع مختلفی دارد و نمی توان دوره خاصی را برای آن تعیین کرد که فرد بتواند بریس ها را در دهان خود قرار دهد تا دندان هایشان درست شود؛ اما فاکتورهایی وجود دارد که در دوره ای که فرد بریس ها را  در دهان خود قرار دهد، موثر است.

چگونه این زمان را کاهش دهیم؟

چند روش برای کاهش زمان لازم برای قرار دادن بریس ها در دهان وجود دارد، فشار به حرکت دندان ها به موقعیت دلخواه کمک می کند، که منجر به کاهش قابل توجهی در زمان درمان شود، چه بیمارانی که ترجیح می دهند ارتودنسی سنتی بگذارند و چه کسانی که از بریس های شفاف مانند Invisalign  استفاده میکنند. بریس های اینویزیلاین فناوری نوآورانه ای است که می تواند درمان موثر و سریع را برای بیماران تضمین کند.

سایر روش های درمانی که باعث کاهش زمان درمان ارتودنسی می شوند، شامل: Acceledent ، Vpro AcceleDen و Vpro می باشند. این روش ها شامل تکنیک هایی هستند که حرکت دندان ها را به سوی حالت صاف تسریع می کنند و این امر منجر به کوتاه شدن زمان درمان می شود.

این طول درمان برای افراد مختلف متفاوت است

تاثیری که سن، جنس و سطح اقتصادی و اجتماعی بیمار در موفقیت ارتودنسی و تأثیر آن بر آن دارد، چیزی است که به اندازه کافی مطالعه و تعریف نشده است. اگرچه سن عاملی تعیین کننده در طول دوره درمان نیست؛ اما گزارش های زیادی وجود دارد که تایید می کند بیمار جوان تر نسبت به بیمار مسن سریعتر به درمان پاسخ می دهد.مرحله رشد دندان بسیار مهم است.

وجود دندان اولیه در ابتدای درمان نشان دهنده طول دوره درمان است برخی دیگر از عوامل مربوط به انطباق و تعهد بیمار به درمان وجود دارد، مانند حضور وی در زمان تعیین شده، تعهد برای تمیز کردن دندان ها به خوبی و شکسته نشدن دستگاه های مورد استفاده در درمان ارتودنسی و عدم استفاده از لاستیک که به حرکت دندان کمک می کند یا جایگزینی و شکستن بریس ها می تواند مدت زمان درمان را از حدود یک ماه به یک ماه و نیم افزایش دهد.

همچنین مهم است که بدانیم در صورت طولانی شدن زمان درمان، لیمار احساس بی عملی و عدم تعهد می کند. پایبندی به درمان بسیار مهم است و همچنین برای پزشک مهم است که اشتیاق بیمار را در طول روند درمان حفظ کند.

سخن آخر

شاید جالب باشد تا بدانید که ارتودنسی بهترین روش برای درمان ناهنجاری های دهان و دندان است و شما می‌توانید با خیال راحت به این شیوه درمانی اطمینان کنید. امروز در این مطلب سعی شد تا اطلاعات بسیار خوبی در این زمینه و هزینه ارتودنسی کسب کنید و بتوانید بهترین تصمیم را برای آینده و سلامت خود بگیرید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.  

کامپوزیت و کاربرد های آن، انتخاب بین ارتودنسی

کامپوزیت یکی از معروف ترین و پرکاربرد ترین مواد دندانپزشکی است که امروزه بسیار از آن برای ترمیم و بازسازی طرح  لبخن و ترمیم و زیبایی دندان از آن استفاده می‌شود. امروز در این مقاله علاوه بر اینکه می‌خواهیم اطلاعات خوبی را درمورد کامپوزیت در اختیار شما قرار دهیم. قصد داریم تا همه چیز را درمورد ارتودنسی به شما بگوییم.

ونیر کامپوزیت دندان چیست؟

ونیر کامپوزیت همانطور که از نامش بر می آید نوعی ونیر دندانپزشکی است. ونیر ها پوشش، پوسته و یا روکش های بسیار باریکی هستند که برای برطرف کردن عیوب ظاهری زیر به دندان های واقعی ما متصل می شوند:

ونیرهای کاملا همرنگ دندان هستند و به دلیل اینکه تا حدی ویژگی های مینای دندان را دارند ظاهری نسبتا طبیعی دارند. ما دو نوع ونیر داریم و همانطور که در بخش قبل به آن اشاره هم کردیم، لمینت دندان و ونیر کامپوزیت ۲ نوع ونیر شناخته شده هستند.

یک ترمیم مستقیم

برخلاف لمینت دندان که باید حتما در لابراتوار ساخته شود (به همین دلیل به آن ترمیم غیر مستقیم گفته می شود)، ونیرهایی که از جنس کامپوزیت هستند در مطب دندانپزشک و به صورت مستقیم ساخته و متصل می شوند. به خاطر همین به آن ها ترمیم مستقیم گفته می شود.

به عبارتی چون قرار نیست در لابراتوار برای شما کاری صورت بگیرد، هزینه گزاف و اضافی برای کامپوزیت ها نیز پرداخت نمی کنید. تمام کار نصب این ونیره در مطب دندانپزشک انجام می شود و بیشترین هزینه نیز برای دستمزد دندانپزشک در نظر گرفته می شود که البته از لمینت بسیار کمتر و تقریبا نصف است.

ارتودنسی یا کامپوزیت

بهترین روش برای درمان اختلالات دندانی، ارتودنسی می باشد که طی سالیان اخیر پیشرفت های چشمگیری داشته است؛ اما برخی افراد به اندازه کافی صبور نیستند و روش های سریع مانند لمینت را ترجیح می دهند. لمینت قادر به تأمین سلامت دندان های نیازمند به ارتودنسی نیست.حال این سؤال مطرح می شود که مناسب ترین روش درمانی به منظور داشتن لبخندی زیبا چیست؟ در ادامه به بررسی کامل جواب این سؤال خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید.

داشتن دندان های سالم، مرتب و سفید تبدیل به امری ضروری به خصوص برای افراد دارای جایگاه اجتماعی بالا و افراد مشهور شده است. علاوه بر این عادات غذایی نادرست باعث شده نیاز به درمان هایی نظیر لمینت بیشتر شود. البته لمینت بیشتر از اینکه روش درمانی باشد نوعی عمل زیبایی محسوب می شود؛ اما در برخی موارد به جای درمان ارتودنسی مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان ارتودنسی به طور معمول بین ۱ تا ۴ سال طول می کشد. البته با روش های جدید مدت زمان این درمان به ۸ ماه کاهش یافته است. زمان کوتاه روش لمینت یکی از اصلی ترین دلایل افراد برای استفاده از آن به جای ارتودنسی است.حال این سؤال مطرح می شود که برای درمان اختلالات دندانی کدام یک از این دو روش بهتر است؟برای پاسخ به این سؤال باید سه فاکتور در نظر گرفته شوند.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب تمام سعی خود را کردیم تا اطلاعات کاربردی و خوبی را درمورد اینکه کامپوزیت بهتر است یا ارتودسنی دراختیار شما عزیزان قرار دهیم. با مطالعه و کسب اطلاعات می‌توانید درمورد کامپوزیت دندان و لمینت نیز بیشتر بدانید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد. 

دستگاه های لاغری موضعی

لاغری موضعی نیز امروزه به یکی از پرطرفدار ترین روش های لاغری تبدیل شده. قصد و هدف ما در این مقاله این است که امروز شما را با بی خطر ترین و بهترین دستگاه های لاغری موضعی آشنا کنیم و اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا آخر این مطلب همراه باشید.

جدید ترین دستگاه لاغری موضعی

این دستگاه لاغری توسط یکی از معروف ترین و معتبر ترین تولید کنندگان تجهیزات پزشکی در جهان ابداع شده است. دستگاه مورد نظر، بسیار نوآورانه است و به جرات می توان گفت در حال حاظر هیچ دستگاهی به اندازه آن در لاغری موضوعی، درمان سلولیت و سفت کردن پوست (یا رفع شلی پوست) پس از لاغری موثر نیست.

از بین بردن چربی های موضعی

با عبور از لایه های پوستی، امواج این دستگاه، غشای سلول های چربی زیر جلد را مورد هدف قرار می دهد. غشاء به طور کامل تخریب می شود و به دنبال سلول های چربی شکسته و حل می شود و رسوباتی ایجاد می شود.

این رسوبات در واقع حالتی مایع داردکه حاوی سلول های تخریب شده است و به لیزات مشهور است. این محتویات با کمک متابولیسم سلولی به صورت طبیعی از بین می رود و سرانجام از طریق ادرار و مدفوع از بدن خارج می شود. برای حصول نتایج بهتره نیاز است که در در طول دوره چربی سوزی آب زیادی نوشیده شود و در عین حال پیاده روی نیز به افراد توصیه می شود.

همچنین درمورد جراح اسلیو بیشتر بدانید.

سفت کردن پوست

از دیگر کاربردهای این دستگاه کمک به تولید کلاژن به منظور سفت شدن پوست های شل و آویزان است. عملکرد دستگاه به این شکل است که، امواج ساطع شده از دستگاه الیاف های کلاژن موجود در درم را منقبض می کند. این کار باعث تحریک تولید بیشتر کلاژن و سفت شدن پوست می شود.

اثر بخشی درمان با این دستگاه

به جرات می توان گفت که این دستگاه ایمن ترین دستگاه لاغری موضعی در دنیا است. امواج منتشر شده از این دستگاه (کوول ویوو ها) طوری هستند که مستقیما پس از ساطع شدن توسط سلول های چربی جذب می شوند.

حدود ۲۰ درصد از امواج توسط لایه های پوست جذب می شود و ۸۰ درصد نیز به سلول های چربی می رسد. این در حالی است که دستگاه های امواج به صورت جزئی وارد زیر جلد می شوند و بیشتر پوست تحت تاثیر است تا بافت چربی.

لاغری با دستگاه با پیکرتراشی چه تفاوتی دارد؟

پیکرتراشی اصطلاحی است که برای کانتورینگ بدن به شیوه جراحی استفاده می شود. پیکرتراشی یک پروسه تهاجمی با عوارض بالقوه زیادی است و با وجود پیشرفت های جدید این روش تقریبا منسوخ شده است. برعکسِ پیکرتراشی به روش جراحی، لاغری موضعی با دستگاه، کاملا بیخطر است و تهاجمی ندارد. در این روش هیچ برشی روی پوست زده نمی شود. هیچ بیهوشی ندارد و دوره نقاهت آن بسیار بسیار کوتاه است.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا همه چیز را درمورد لاغری موضعی با دستگاه به شما بگوییم و اطلاعات خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم. امیدورایم چیزی از قلم نیوفتاده باشد و این مطلب برای شما مفید بوده باشد. 

هیوندای و خنک کننده روغن موتور

امروز می‌خواهیم اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه شرکت خودرو سازی هیوندای و خنک کننده روغن موتور را در اختیار شما قرار دهیم. خنک کننده روغن موتور یکی از اصلی ترین قطعات هیوندای است که باید بیشتر به آن توجه کرد. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

هیوندای

هسته اولیه گروه شرکت‌های هیوندای در سال 1946 توسط چانگ جو-یانگ تأسیس شد و در طول دهه نخست فعالیتش، با استفاده از حمایت‌های دولتی، انواع فعالیت‌های صنعتی همچون: ساخت‌وساز، فولادسازی، کشتی‌سازی، خدمات پشتیبانی، تجارت، الکترونیک و خدمات مالی را تحت پوشش قرار داد و در ابتدای دهه 1960 به بزرگترین شرکت خوشه‌ای کره جنوبی تبدیل شد.چانگ جو-یانگ در سال 1967 هیوندای موتور را به‌عنوان شرکت تابعه گروه هیوندای و بازوی خودروسازی این گروه صنعتی تاسیس نمود. نخستین خودروی عرضه شده توسط این شرکت، فورد کورتینا بود، که با مشارکت مستقیم شرکت فورد، در کره جنوبی مونتاژ می‌شد. مالکین شرکت هیوندای با هدف ساخت خودرویی مستقل، مدیرعامل اسبق بریتیش لیلاند؛ جورج ترنبول را استخدام کردند. وی نیز با 5 مهندس بریتانیایی برای پیشبرد توسعه و ساخت اتومبیل آغاز به همکاری کرد.

در پی فشارهای دولت وقت کره جنوبی، سرانجام مالکین هیوندای، اقدام به تفکیک گروه هیوندای نمودند، که پس از تکمیل فرایند تفکیک بخش‌های مختلف این گروه، در سال 1998 چانگ مونگ-کو، فرزند ارشد چانگ جو-یانگ (بنیانگذار شرکت‌های هیوندای) کنترل بخش خودروسازی را در دست گرفت، که امروزه همچنان نیز در جایگاه مدیر عامل اجرایی و رییس هیئت مدیره هیوندای موتور، سکان رهبری آن را در دست دارد. چانگ پس از تحویل شرکت، در سال‌های نخست، مدیریت را از نو سازماندهی کرد، کنترل کیفی را ارتقا بخشید و سرمایه‌گذاری در زمینه تحقیق و توسعه را افزایش داد.

خنک کننده روغن موتور

خنک کننده روغن موتور یا (Oil Cool) در هر وسیله نقلیه ای یک جزء اساسی موتور است. این سیستم خنک کننده در هر وسیله نقلیه باید در تمام شرایط آب و هوایی و رانندگی، به صورت فعال وجود داشته باشد. اگرچه اکثر رانندگان هرگز با کولرهای روغن موتور خود تعامل ندارند، اما مراقبت از آن ها و اطلاع از سطح سلامتی‌شان میتواند به افزایش طول عمر موتور کمک کند.

درست مانند اغلب قطعات و لوازم یدکی خودرو که فرسوده شده و نیازمند تعمیر میشوند، خنک کننده روغن نیز از این قاعده مستثی نیست و نیاز به تعویض دارد. هنگامی که این بخش از سیستم خنک کننده شروع به فرسودگی یا شکسته شدن می کند، چندین علامت هشدار دهنده در ماشین شما ایجاد میکند. در این مقاله چند مورد از این علائم ذکر شده است و می تواند به راننده هشدار دهد که ممکن است خنک کننده روغن موتورش (برای مثال رادیاتور روغن موتور کیا یا هیوندای) نیاز به تعویض داشته باشد.

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه خنک کننده روغن موتور و هیوندای در اختیار شما قرار دهیم. اگر قصد خرید لوازم یدکی خودرو کره ای خود، به ویژه خنک کننده روغن موتور را دارید، پیشنهاد ما به شما این است که حتما از فروشگاه مجازی لوازم یدکی خودرو استفاده کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.

سفید کردن دندان و همه چیز درمورد آن

سفید کردن دندان امروزه یکی از موضوعاتی است که بسیاری از افراد جامعه می‌خواهند با استفاده از آن لبخندی زیبا تر داشته باشند. ما امروز در این مقاله سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را در زمینه سفید کردن دندان و انواع روش های آن در اختیار شما قرار دهیم. با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا اطلاعات بسیار خوبی را در این زمینه در اختیار شما قرار دهیم.

انواع روش های سفید کردن دندان با مواد خوراکی

شما می  توانید یک خمیر دندان طبیعی و خانگی با کمک موادی که در خانه دارید تهیه کنید. مواد تشکیل دهنده این خمیر دندان می توانند پودر زردچوبه، اسانس نعناع، ​​روغن نارگیل طبیعی و چند قطره روغن نعناع فلفلی باشد. این یک خمیر دندان سفید کننده خواهد بود که با داشتن ترکیبی قدرتمند پلاک های دندانی را به راحتی از بین می برند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد روکش های دندانی اینجا کلیک کنید.

پوست موز دارای سطح بسیار بالایی از مواد معدنی مانند منگنز، پتاسیم و منیزیم است. این مواد معدنی توسط دندان‌های شما جذب می‌شوند و باعث سفید شدن آن‌ها می‌شوند. بری سفید کردن دندان ها با پوست موز تنها کاری که باید انجام دهید این است که یک پوست موز را بگیرید و به آرامی آن را به مدت دو دقیقه روی دندان‌هایتان بمالید. پس از آن، می توانید با جوش شیرین یا خمیر دندان معمولی خود مسواک بزنید تا از باقی مانده پوست موز روی دندان های خود خلاص شوید. این یک روش سفید کردن دندان در خانه است که هزینه ای هم ندارد.

به دلیل محتوای بالای آب در این میان وعده های گیاهی، آنها نه تنها برای کنترل وزن برای شما عالی هستند، بلکه به شما کمک می کنند بزاق بیشتری تولید کنید، که به جلوگیری از چسبیدن ذرات غذاها به دندان ها کمک می کند. مصرف این سبزیجات می تواند به سفید کردن دندان ها در منزل و پیشگیری از تغییر رنگ آن ها کمک کند.

زمانی که سعی می کنید لبخندی سفیدتر داشته باشید، مسواک زدن با این ماده افزودنی و پاک کننده خانگی می تواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد. از آنجایی که جوش شیرین یک پاک کننده است و دارای کیفیت سایندگی ملایمی است، راهی عالی برای پاک کردن لکه ها از روی دندان های شما است. شما می توانید یک خمیر دندان خانگی جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها تولید کنید و با آن دهان خود را شستشو دهید یا مسواک بزنید.

زمانی که سعی می کنید لبخندی سفیدتر داشته باشید، مسواک زدن با این ماده افزودنی و پاک کننده خانگی می تواند نتایج فوق العاده ای داشته باشد. از آنجایی که جوش شیرین یک پاک کننده است و دارای کیفیت سایندگی ملایمی است، راهی عالی برای پاک کردن لکه ها از روی دندان های شما است. شما می توانید یک خمیر دندان خانگی جوش شیرین برای سفید کردن دندان ها تولید کنید و با آن دهان خود را شستشو دهید یا مسواک بزنید

همچنین درمورد فیشور سیلانت و کاربرد های آن بیشتر بدانید..

سخن آخر

ما امروز در این مطلب سعی کردیم تا اطلاعات بسیار خوبی را درمورد سفید کردن دندان ها و انواع روش های خوراکی آن در اختیار شما قرار دهیم. شما می‌توانید با مطالعه مقالات متعددی که در اینترنت در زمینه ترمیم و زیبایی دندان وجود دارد، اطلاعات خوبی را در این زمینه کسب کنید. امیدواریم این مطلب برای شما مفید بوده باشد.